czwartek, 23 lutego 2012

BC Garn SOFT SILK



Włóczka BC Garn SOFT SILK produkcji  BC Garn (Dania).  Przeznaczona na dzianiny całoroczne, ponieważ rzeczy z niej wykonane zimą grzeją, a latem przyjemnie chłodzą skórę. Polecana również na ubranka dziecięce i niemowlęce. 


Skład: 100% jedwab
Długość: 100g/350m,
Zalecane druty: 2,5 mm - 3,5 mm,
Producent zaleca pranie w temp. 30 stopni C.,
Cena za motek: 38,50 zł.



Próbkę o wymiarach 10 cm x 10 cm tworzy kwadrat 20 oczek x 28 rzędów. 


Zdjęcie pobrane dzięki uprzejmości: *E-DZIEWIARKA*

3 komentarze:

  1. Tu zaszła jakaś pomyłka. Włóczka soft silk to 100% jedwabiu. Robiłam z niej. Świetna w robocie. Bardzo wydajna. Byłam trochę zawiedziona bo sądziłam , że włóczka jedwabna będzie miała delikatny połysk a jest raczej matowa. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Włóczka super, moja ulubiona bo nic a nic nie "pogryza". Po praniu mięciutka. Dzianiny z niej wykonane można nosić cały rok. W sweterku z niej czuję się bardzo komfortowo. Cena też całkiem znośna. Polecam wszystkim. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo długo szukałam idealnej włóczki dla mnie. Ale tą też sprubóję z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną opinię