sobota, 19 stycznia 2013

Xima CARINA

 


Włóczka CARINA produkcji Xima (Polska). Piękna włóczka o delikatnym połysku, śliska w dotyku. Polecana na letnie bluzeczki

Skład: 100% wiskoza,
Długość: 100g/180m,
Zalecane druty: 4,0 mm - 6,00 mm, szydełko: 6,00 mm - 8,00 mm,
Producent zaleca pranie w temp. 30 stopni C.
Cena za motek: 13,00 zł.

Zdjęcie pobrane dzięki uprzejmości: *zamotane.pl*
 

Włóczka o tasiemkowym splocie i ładnym mocnym połysku. Dzianina z niej wykonana jest lejąca i chłodna. Zalecana na letnie wyroby: topy, bluzki, szale, torebki. Uwaga! Warto końce włóczki zabezpieczyć odrobiną lakieru bezbarwnego by się nie pruła. Warto też uważać na motek w trakcie pracy, ponieważ przez to, że włóczka jest śliska spada z kartonu wokół którego jest owinięta. Niezbyt wydajna.
 
mala-gosia100
 
 

1 komentarz:

  1. Zuzia Morawska7 kwietnia 2019 15:36

    Takiej włoczki jeszcze nigdy nie znałam, a już trochę z nią pracuję. Za to w ostatnim czasie odkryłam coś co mnie bardzo zainteresowało. jest to tkanina z własnym nadrukiem https://ctnbee.com/pl/ dzięki której możemy mieć co zechcemy jako tło. Super sprawa i wiele ułatwia mi przy mojej codziennej pracy z tkaninami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną opinię