piątek, 10 sierpnia 2012

Drops LIMA


Włóczka Drops LIMA produkcji Drops Garnstudio (Peru). Niezwykła jakość połączenia dwóch wspaniałych włókien wełny i alpaki. Włóczka wydobywająca z alpaki jej miękkość wzbogaconą siłą wełny. Łatwa w obróbce, może być wykorzystywana do wykonywania cieplejszych dzianin jesienno-zimowych.

Skład: 35%  alpaka, 65% wełna,
Długość: 50g/90m,
Zalecane druty: 4,0 mm,
Cena za motek: 9,00 zł.

Próbkę o wymiarach 10 cm x 10 cm tworzy kwadrat 21 oczek x 28 rzędów.  

Zdjęcie pobrane dzięki uprzejmości: *AmiQs*

 LIMA w dotyku jest dosyć szorstka i widać włókna alpaki, ale nie "podgryza". Bardzo przyjemna w pracy, ślizga się po drutach bardzo gładko. Dziergałam na drutach 4, ale robiłam bardzo luźno, wiec może druty 4,5 byłyby bardziej odpowiednie. Na sweter rozmiar 38 potrzeba 9 motków.
Sweter, który teraz robię, jest moją pierwszą robótką z tej włóczki, ale już widzę, że będę tę włóczkę lubić.
Mam tylko uwagę do koloru. Ten na zdjęciu to kolor nr 4305 ciemny niebieski. W rzeczywistości jest szaro-niebieski, stalowy. Też ładny, ale jeżeli zależy komuś na błękicie lub granacie, to będzie zawiedziony. 
INKA
 
Wyświetlanie DSCI5264.jpg

6 komentarzy:

  1. Mój nr 1,jeśli chodzi o włóczki DROPSA. Milutka, cudnie jedwabista przy dzierganiu, równe oczka, piękny włosek. Wersje mix w pięknych melanżach, delikatnych. Mam pewien niedosyt, jeśli chodzi o oferowaną przez rpoducenta gamę kolorystyczną. Jak się w końcu zbiorę to opiszę u siebie dwa (myślę, że ciekawe) dziergadełka z Limy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ta włóczka będzie dobra dla 4 letniego chłopca na sweterek? Chciałabym, żeby nic Go nie "gryzło", żeby była miluteńka. Jestem nowicjuszką jeżeli chodzi o włóczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam okazji robić nic z tej włóczki. Natomiast bardzo często pracuję z włóczką https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Paris/43 która jak do tej pory jest dla mnie najlepsza. Oczywiście mam zamiar używać jeszcze innych włóczek, ale to jak skończę zapas tej co mam teraz na stanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Włóczki są naprawdę bardzo tanie i jeśli się zdecydujecie i nauczycie, to bardzo szybko możecie stworzyć coś bardzo fajnego do ubrania dla siebie. Warto skorzystać z ciekawych ofert, bo dzięki temu można mieć oryginalne ubrania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną opinię