poniedziałek, 30 stycznia 2012

Alize BAMBOO FINE BD



Włóczka Alize BAMBOO FINE BD (Turcja). Niezwykle miękka i wydajna włóczka o pięknym połysku, sprawiającym że gotowa dzianina wygląda bardzo ekskluzywnie. Nadaje się na lekkie chusty, szale, bluzki itp.

Skład: 100% bambus,
Długość: 100g/230m,
Zalecane druty: 4,0 mm - 5,0 mm,
Producent zaleca pranie w temp. 30 stopni C.
Cena za motek: 10,00 zł -11,50 zł.

Próbkę o wymiarach 10 cm x 10 cm tworzy kwadrat 24 oczka x 25 rzędów.

Zdjęcie pobrane dzięki uprzejmości: *E-DZIEWIARKA.PL*

6 komentarzy:

  1. Włoczka faktycznie bardzo ładna. Miła w dotyku i kolory przyjemne, ale tak "dała mi w kość", że już po nią nie sięgnę :-). Od razu proponuję robić tunikę, bo bardzo się rozciąga. Na letnie dni wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włóczka bardzo miła w dotyku, i faktycznie daje przyjemne uczucie chłodu w dotyku. Bardzo męcząca w szydełkowaniu, za to na drutach 3,5-4,0 całkiem miło i szybko się dzierga. Dobrze układa się na niej ścieg francuski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robilam z niej sukienke dla wnuczki, wiedzialam, ze wydluzy sie po praniu, wiec zrobilam krotsza, ale jednak i tak lekko stracila fason. Mimo wszystko- polecam, bo szalenie miekka w dotyku, milo chlodzi i jest bardzo delikatna dla skory, nawet dzieciecej. Wiedza o jej wadach pomoze ustrzec sie niemilych niespodzianek i dobrac wlasciwy fason dzianiny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miła dla ciała wspaniała włóczka! Jednak bardzo mocno się rozciąga. Żakiecik który z niej zrobiłam powiększył się o pięć rozmiarów! Miłe dusze mi podpowiedziały, że trzeba robić bardzo ściśle na cieńszych niż zalecane drutach, lub przerabiać z inną włóczką np. moherową. Koniecznie też mniejszy rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę włóczkę, choć nie wiem czy odważyłabym się zrobić z niej ubranie - robię chusty i szale - bo mocno się rozciąga i jest bardzo lejąca się.
    Robi się nią przyjemnie (na szydełku), choć leciutko potrafi się plątać. Jest bardzo wydajna a przy tym niezbyt droga.
    To chusta z bambusa Bamboo Fine BD http://motkowo.blogspot.com/2012/08/pastelowy-okragy-ananas-czyli-ta-sama.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam z niej szal na szydełku, który obrobiłam dodatkowo oczkami ścisłymi - nie zauważyłam drastycznej zmiany wymiarów. Włóczka ma luźny skręt i nieci rozwarstwiała sie podczas szydełkowania. Ale i tak jest bardzo przyjemna w robocie i noszeniu. Gotowy szal prałam w pralce (w woreczku) i nawet wirowałam.
    aiszka4

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną opinię