środa, 4 stycznia 2012

Na dobry początek

W roku 2007-2008 działał blog Recenzje włóczek (często sama do niego zaglądam). Zawiera on już pewne informację i przyznać muszę, że czuję niedosyt wiadomości, gdyż działalność blogerki została  w pewnym momencie zawieszona, ale licznik strony dalej się kręci.
Nie wiem co z tego bloga wyjdzie, ale mam nadzieje, że to będzie kolejna ekscytująca przygoda :)
Ponieważ, nie jestem w stanie dotknąć, zakupić czy też poczuć każdej jednej włóczki, proszę, przysyłajcie mi zdjęcia i własne o nich opinie. Obiecuję, że ze skrupulatnością bibliotekarza będę je segregować oraz publikować komentarze.
Zdjęcia proszę przesyłać  na mój adres e-mail, najlepiej o maksymalnej szerokości 540 pikseli podpisanego Waszym pseudonimem oraz adresem bloga (Chyba, że komuś się nie chce to ja to mogę wykonać :))
A zatem... przygodę czas zacząć :)

1 komentarz:

  1. bardzo sie cieszę że powstał taki blog o włóczkach, na pewno duzo się z niego dowiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną opinię