poniedziałek, 30 stycznia 2012

Alize BAMBOO FINE




Włóczka Alize BAMBOO FINE (Turcja). Niezwykle miękka i wydajna włóczka o pięknym połysku, sprawiającym że gotowa dzianina wygląda bardzo ekskluzywnie. Nadaje się na lekkie chusty, szale, bluzki itp.

Skład: 100% bambus,
Długość: 100g/440m,
Zalecane druty: 2,5 mm - 5,5 mm,
Producent zaleca pranie w temp. 30 stopni C.
Cena za motek: 10,00 zł -11,00 zł.

Próbkę o wymiarach 10 cm x 10 cm tworzy kwadrat 32 oczek x 45 rzędów.

Zdjęcie pobrane dzięki uprzejmości: *E-DZIEWIARKA.PL*

4 komentarze:

  1. Włóczka mięciutka. Trochę się rozwarstwia w robocie. Ciemny róż mi zafarbował. Nie wiem jak inne.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tę włóczkę, świetnie się blokuje a gotowy wyrób jest autentycznie chłodny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalety: cena, wydajność, lejący się efekt.
    Wady: naciąga się, wygląda jak tania bawełna, mechaci się.

    Zrobiłam z niej na szydełku sukienkę i spódnicę oraz bolerko. O ile z sukienki jestem dość zadowolona to z spódnicy i bolerka nad dwa razy ( lepszym wyborem była by bawełna w ich przypadku ). Dla robiących na szydełku zalecała bym ciaśniejsze sploty lub szydełko 1,5 - 1,6.

    OdpowiedzUsuń
  4. Włóczka bardzo przyjemna w dotyku. Przyjemnie się robi. Wystraszona komentarzami w internecie straszącymi, że włóczka bardzo rozciąga się w praniu, w trakcie robienia dodałam zwykłą nitkę. Zrobiłam sweterek dla siostry i tunikę dla siebie. Po praniu nic się nie stało. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną opinię